Antyoksydanty chronią organizm przed uszkodzeniem przez wolne rodniki z powodu palenia, zanieczyszczenia, ekspozycji na światło słoneczne, toksyny i produkty uboczne metabolizmu. W tym artykule przedstawiamy listę najlepszych przeciwutleniaczy.

Witamina C

witamina CWitamina C, znany także jako kwas askorbinowy, jest jednym z naszych „pierwszej linii obrony” przeciwko „atak” w postaci zakażeń, toksyn i zanieczyszczeń. Witamina C jest Witaminy rozpuszczalne w wodzie, co oznacza, że jest wydalany z moczem i mogą być wyczerpane szybko w przeciwieństwie do witamin rozpuszczalnych w tłuszczach, które mogą być przechowywane w tkankach w okresach czasu stosunkowo długo.

Witamina C jest ważne nie tylko dla rozwoju tkanek i komórek, ale do wzrostu i naprawy tych. Jest to ważne w wielu funkcji organizmu, takich jak kolagenu i utrzymania kości i chrząstek, wchłanianie żelaza, funkcji układu odpornościowego i gojenie się ran. Wiele badań stwierdzić, że witamina C jest korzystne dla stres, przeziębienie, zdrowie skóry i stan zapalny.

Ważnym źródłem witaminy c są owoce cytrusowe, takie jak pomarańcze i pliki, zielona papryka, brokuły, zielonych warzyw, czarne porzeczki, truskawki, borówki, rokitnika, kapusta i pomidor.

W badaniach przeprowadzonych na Uniwersytecie w Michigan Naukowcy przebadali ponad 100 badań witaminy c w ciągu ostatnich 10 lat. Naukowiec Mark Moyad, MD, MPH wskazał, że:

Im więcej badaliśmy witaminy C, lepiej zrozumieć ważne jest ochrona zdrowia, od raka, choroby układu krążenia lub immunitetu. Większość badań przeprowadzono na pacjentów, którzy brali 500mg witaminy c dziennie, aby uzyskać korzystne wyniki. Doskonały antyoksydant. To wzmacnia system odpornościowy. Bierze udział w produkcji kolagenu.

Witamina E

Rust moc jest jak „ochroniarz” dla innych substancji, ponieważ działa jako przeciwutleniacz, gdy go zniszczył, chroni przed zniszczeniem przez tlen do wielonienasyconych kwasów tłuszczowych i innych substancji, które są rozpuszczalne w tłuszczach, takich jak witaminy A. Służy także liczne funkcje, takie jak pomoc w tworzeniu czerwonych ciałek we krwi. Jest również ważne w produkcji energii, syntezę kwasu DNA i rybonukleinowy (RNA).

Badania wykazały, że witamina E może pomóc zmniejszyć objawy napięcia przedmiesiączkowego i ryzyko choroby wieńcowej. Badania na zwierzętach sugerują, że witamina E może zmniejszyć rozwój miażdżycy.

Źródła to kiełki pszenicy, orzechy, nasiona, warzywa, pełnoziarniste, zielony liść, kiwi, olej roślinny, olej z wątroby ryb. Alfa-tokoferol jest podstawowym sposobem, w których spożywanie witaminy E.

Beta-karoten

Karotenoidy są pigmenty, które znajdują się w niektórych roślinach i są odpowiedzialne za jasne kolory, które są widoczne w wielu warzywach. Istnieje ponad 600 naturalne karotenoidy. Karotenoidy są uznane sub takich jak karoteny i ksantofile. Karoten alfa, beta i gamma można przekształcić w witaminę A. Witamina A jest niezbędna dla rozwoju kości, funkcję układu rozrodczego i zdrowie oczu.

Beta-karoten jest konwertowany na retinol, istotne dla wizji. Później staje się kwas retinowy, która jest niezbędna dla wzrostu komórek i rozwoju. Beta-karoten pomaga także chronić nas przed uszkodzeniem słonecznym.

Dietetyczne źródła beta-karoten są marchewki, pomidory, ziemniaki, melony, mango, morele, dynia, szpinak, sałata, brokuły i pietruszka.

Astaksantyna

Astaksantyna należy do grupy karotenoidów. Oferuje korzyści zdrowotne w ogóle i jak również jako szerokie spektrum przeciwutleniaczy, zwłaszcza ochrony przed promieniowaniem i promowanie zdrowia skóry, oczy, mózgu i serca. Wykonuje również ważne działanie przeciwzapalne, stanie rozwiązywania problemów bólu przewlekłego, takich jak zapalenie stawów.

Astaksantyna pomaga także zwiększyć zdrowia układu sercowo-naczyniowego, który można poprawić przepływ krwi i krążenie, obniżenia ciśnienia krwi, obniżenie trójglicerydów i promować tworzenie coleterol HDL przy jednoczesnym obniżeniu LDL.

Głównymi źródłami astaksantyny znajduje się w wodorosty, krewetki, homara, kraba i łososia, ale biorąc pod uwagę jego niskie stężenie jest znacznie bardziej prawdopodobne zdecydować się na suplementacji Antyoksydacyjne, przeciwzapalne i antybakteryjne ochrony.

Koenzym Q10

koenzym q10Koenzym Q-10 jest również znany jako ubichinolu i CoQ 10. To jest „żywność” dla komórek naszego ciała i ma kluczowe znaczenie dla optymalnego zdrowia. CoQ 10 jest produkowany przez wszystkie komórki ciała i jest przechowywany w nerki, wątroby i serca. CoQ 10 jest wymagane dla metabolizmu tłuszczów i produkcji energii. Pomaga to zapobiegać gromadzeniu się kwasów tłuszczowych w tkanki serca, poprawa konwersji kwasów tłuszczowych do energii. CoQ 10 też uważa się, że rolę w zmniejszeniu chorób sercowo-naczyniowych. Badania wykazały, że u większości pacjentów z problemami serca mają niedobór w CoQ 10.

Suplementacja CoQ 10 okazał się być przydatne w leczeniu pacjentów z zastoinową niewydolnością serca, kardiomiopatia, dławica piersiowa, biust wypadanie płatka zastawki dwudzielnej. Aby uzyskać więcej informacji zobacz artykuł dr George Jacob. Koenzym Q 10 jest tylko w małych ilościach w żywności, takich jak ryby i owoce morza. Inne pokarmy zawierają mięsa narządów, w szczególności wołowiny i kurczaka serca

Glutation

Jest to naturalny odtruwa wątrobę. Jest to peptyd składa się z trzech aminokwasów (glicyna, cysteina i glutaminy) i ponieważ zdolność do reagowania z nadtlenków organicznych i pomóc zmniejszyć i zniszczyć czynność wątroby. Glutation jest również niezbędne do ochrony błony erytrocytów przed utlenianiem i usunąć Ksenobiotyki.

Uważana jest za najbardziej ważnym przeciwutleniaczem w organizmie, ponieważ znajduje się w każdej komórce i współpracuje ze innych przeciwutleniaczy, że prawidłowo wykonują swoje funkcje.

Najlepszym źródłem są białka serwatki z mleka, szparagi, szpinak, brokuły, czosnek, kapusta, cebula, rukiew wodna, brukselka, cynamon lub melon. Glutationu w ograniczonej formie. Najsilniejszy przeciwutleniacz, który syntetyzuje naszego organizmu.

Resveratrol

Resweratrol został zidentyfikowany jako cząsteczka młodzieży, ze względu na jego potencjalne korzyści, aby spowolnić efekty i oznaki upływu czasu. To jest zgrupowane w polifenole, niesamowite pojemności może być kandydat, aby zatrzymać niektórych chorób, takich jak badania przejść stopniowo łagodzi i przeciwutleniacz.

Jego główne właściwości obejmują, że może dać wsparcie do konserwacji i pielęgnacji serca, zmniejsza powstawanie płytek krwi, obniżenie „złego” cholesterolu (LDL) i nawet działa jako naturalny przeciwzapalne, bez efektów ubocznych leków.

Występuje przede wszystkim w czerwonym winie, chociaż są inne ważne źródła, czekolada, orzeszki ziemne i jeżyny

To opóźnia występowanie objawów starzenia się. Ma właściwości przeciwutleniające i przeciwzapalne. Pomaga zachować zdrowie.

Kwas alfa liponowy

kwas obecny w warzywach zielonychKwas alfa liponowy (ALA) jest uważany za „uniwersalny przeciwutleniacz”, który może osiągnąć tkanek, które składają się głównie z tłuszczu, takie jak układ nerwowy, ale również tkanin zawierających wodę, takich jak serce.

Kliknij tutaj, jeśli szukasz więcej informacji na temat ALA i jego działanie przeciw starzeniu,

Skrzydło uważa, że to pomaga przyśpieszyć metabolizm, zwalcza wolne rodniki i starzenia się, poprawić elastyczność skóry, chroni przed chorobami serca, takich jak miażdżyca, przeciwdziała chroniczne zmęczenie, pomaga zapobiegać powikłania cukrzycy, takie jak neuropatia cukrzycowa i chronić wątrobę.

Źródła żywności skrzydła są drożdże piwo, szpinak, czerwone mięso i wątrobę. Wielu ekspertów zaleca suplementów dla dawki skoncentrowane w leczeniu konkretnych problemów.

Skrzydło lub kwas Alpha lipidów jest znany jako „uniwersalny przeciwutleniacz”. Pomaga w regulacji poziomu glukozy we krwi i ma wpływ na Twoje zdrowie korzyści.

Melatoniny

Melatonina jest neurohormon wytwarzany w mózgu przez szyszynkę aminokwasu tryptofanu. Jest odpowiedzialny za regulację cyklu sen czuwanie i uważa się, że właściwości przeciwutleniające potężny, z szczególną rolę w ochronie jądrowych i mitochondrialnych DNA. Melatonina jest z powodzeniem stosowana w leczeniu zaburzeń snu i jest badane na jego skuteczność w leczeniu różnych chorób, w tym AIDS, raka i chorób sercowo-naczyniowych. Produkcja melatoniny w organizmie jest stymulowany przez ciemność i usuwania światła i wydaje się pomagają organizmowi w celu utrzymania jego rytmu dobowego (wiem, kiedy nadszedł czas, aby spać i obudzić się czas).

Zielona herbata

Zielona herbata jest jednym z najczęściej spożywanych herbaty na całym świecie, i tych, którzy go dobrze znać ich znaczących korzystnych skutków zdrowotnych. Jego przeciwutleniacz potencjał jest ze względu na jego składniki aktywne, to ładowane z polifenole i katechiny flawonoidy. Są to substancje dyktują je do zneutralizowania uszkodzenia oksydacyjne spowodowane przez wolne rodniki i ochronę cząsteczek, które tworzą tkanki.

W poniższy link znajdziesz pełną listę z głównych korzyści z zielonej herbaty

Innym ważnym składnikiem zielonej herbaty jest galusan epigalokatechiny (EGCG), z właściwości dołączony do zielonej herbaty, które działają jako smar do usuwania, choć oczywiście, impuls pracy przeciwutleniacz i nawet leczniczych korzyści.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *